
Szkolny konkurs na "Mathematical Kaleidoscope" rozstrzygnietyautor: A.Popiołek,data: 29-01-2017 |
![]() Jury konkursu: Aneta Popiołek, Danuta Kowalczyk praca zbiorowa projektu M.S.A. |
Konkurs na "Mathematical Kaleidoscope"autor: A.Popiołek,data: 09-01-2017 |
![]() szablon |
Konkurs na esej w projekcie Erasmus+ M.S.A. rozstrzygniętyautor: A.Popiołek,data: 09-01-2017 |
![]() Praca uczennicy kl. 2D Eweliny Jatczak najlepszą pracą konkuru na esej "Where can studying Mathematics take you?"! |
M.S.A. na stronie Komisji Europejskiejautor: A.Popiołek,data: 15-12-2016 |
![]() Komisja Europejska udostępniła przestrzeń internetową dla projektu Erasmus+ "Maths and Science Adventure". Przestrzeń ta służy miedzynarodowemu upowszechnianiu projektu i jego rezultatów. Zapraszam do jej odwiedzania. |
Lekcja chemii w Afrykarium.autor: D.Kowalczyk,data: 03-12-2016 |
![]() Dnia 27 listopada 2016 roku, klasa 2D razem z nauczycielem chemii panią Danutą Kowalczyk udała się do Afrykarium które znajduje się na terenie Zoo we Wrocławiu. Głównym zadaniem uczniów było odszukanie informacji o składzie chemicznym meduzy oraz w jakiej temperaturze i w jakim pH żyją zwierzęta wodne. Uczniowie mieli bazować na mieszkańcach Rafy koralowej, Morza Czerwonego, rzeki Nil, krainy Wielkich Rowów Afrykańskich, Kanału Mozambickiego, plaż Wybrzeża Szkieletów inaczej nazywanego Namibią oraz dżungli dorzecza Kongo. Kolejnym zadaniem było sfotografowanie wodnych stworzeń. Na podstawie zebranych zdjęć i informacji, uczniowie muszą przygotować prezentację multimedialną. Podczas zdobywania materiałów wszyscy bardzo dobrze się bawili oraz dowiedzieli się wielu ciekawych rzeczy o istotach które zamieszkują podwodny świat. Prezentacje uczniów na zakończenie lekcji warsztatowej w Afrykarium: Prezentacja nr 1 |
Wizyta partnerska projektu M.S.A. na Cyprzeautor: A.Popiołek,data: 27-11-2016 |
![]() W dniach 21-25 listopada 2016 r. odbyła się pierwsza wizyta partnerska projektu Erasmus+ "Maths and Science Adventure". Nauczyciele i uczniowie z krajów partnerskich spotkali się w Nikozji na Cyprze, gdzie oprócz realizacji działań projektowych poznawali kulturę i zabytki gospodarzy, Cypryjska szkoła średnia Saint Georgios Lyceum Lakatamia przygotowała bogaty program obejmujący: ceremonię powitania, konkurs na logo projektu, przedstawienie teatralne o Archimedesie, warsztaty komputerowe, pokazy eksperymentów fizycznych i quizy matematyczne, naukę tańca greckiego oraz zwiedzanie Nikozji, Larnaki, Lefkary i Paphos. Naszą szkołę na wyjeździe reprezentowały Pani Aneta Popiołek oraz uczennice z klasy 2A: Kinga Radzikowska, Agnieszka Balska oraz Alicja Kurzyńska. |
Szkolny konkurs na "Gallery of Famous Scientists" rozstrzygniętyautor: A.Popiołek,data: 25-10-2016 |
![]() Praca uczennicy kl. 2A Gabrieli Więckowskiej najlepszą pracą konkursu na "Gallery of Famous Scientists"! Zwycięska galeria wraz z nadesłanymi na konkurs pracami jest częścią galerii powstającej w ramach międzynarodowej współpracy uczniów z krajów partnerskich projektu Erasmus+ "Maths and Science Adventure".
|
Zwycięskie logo M.S.A. w etapie szkolnym konkursuautor: A.Popiołek,data: 16-10-2016 |
![]() Szkolny etap konkursu na logo projektu Erasmus+ "Maths and Science Adventure" został rozstrzygnięty. I miejsce w konkursie zajęła praca wykonana przez Kingę Radzikowską z kl.2A, II miejsce Anna Zakrzewska kl.2A, III miejsce Gabriela Więckowska kl. 2A.
|
Lekcja chemii w Ogrodzie Japońskimautor: D.Kowalczyk,data: 11-10-2016 |
![]() Dnia 10 października 2016 roku klasa 2e razem z panią Danutą Kowalczyk wybrała się na lekcję chemii w terenie, do wrocławskiego Ogrodu Japońskiego. Podczas lekcji szukaliśmy japońskich roślin, których specyficzny skład chemiczny pozwala na zastosowanie ich w medycynie Mimo nienajlepszej pogody wszyscy wspaniale się bawili. Rośliny zostały znalezione a ich skład pierwiastkowy przeanalizowany. Czekamy na więcej takich zajęć. Fotorelacja >>
Prezentacje uczniów na zakończenie lekcji warsztatowej w Ogrodzie japońskim: Prezentacja nr 1 |
Szkolny konkurs na "Gallery of Famous Scientists" w projekcie M.S.A.autor: A.Popiołek,data: 10-10-2016 |
![]() szablon |
Piszą o nas na stronach Państwowego Instytutu Geologicznego i Dolnośląskiego Festiwalu Nauki.autor: D.Kowalczyk,data: 27-09-2016 |
![]() W ramach Projektu Erasmus + nasza młodzież uczestnicznyła w grze geologicznej zorganizowanej przez Państwowy Instytut Geologiczny. Praca i zaangażowanie uczniów były tak wielkie, iż napisano o nas na stronach Państwowego Instytutu Geologicznego i Dolnośląskiego Festowalu Nauki. Oto fragmentu artykułu: |
Konkursy w projekcie M.S.A.autor: A.Popiołek,data: 26-09-2016 |
![]() Zapraszam uczniów klas pierwszych i drugich do udziału w konkursach projektu Erasmus+ "Maths and Science Adventure" w roku szkolnym 2016/2017 według harmonogramu |
Wyjazdy zagraniczne uczniów w ramach projektu M.S.A.autor: A.Popiołek,data: 23-09-2016 |
![]() W ramach projektu Erasmus+ "Maths and Science Adventure" odbędą się trzy wyjazdy zagraniczne uczniów: kolejno na Cypr, do Finlandii oraz na Węgry. Uczniowie zainteresowani udziałem w spotkaniach partnerskich proszeni są o zapoznanie się z regulaminem kwalifikowania na wyjazd oraz zarejestrowanie się poprzez formularz zgłoszeniowy. |
Lekcja chemii w terenie.autor: D.Kowalczyk,data: 20-09-2016 |
Strona projektu Erasmus+ "Maths and Science Adventure" na platformie eTwinningautor: A.Popiołek,data: 19-09-2016 |
![]() Zapraszam uczniów, nauczycieli, rodziców, pracowników administracji i społeczność lokalną do regularnego odwiedzania strony projektu Erasmus+ "Maths and Science Adventure" na platformie eTwinning. Strona prowadzona jest w języku angielskim. Wszelkie nowości i uaktualnienia pojawiać się tu będą na bieżąco. |
Siedemnastka w programie Erasmus+autor: A.Popiołek,data: 06-09-2016 |
![]() We wrześniu 2016 w ramach programu unijnego Erasmus+ rusza w naszej szkole nowy matematyczno-przyrodniczy projekt "Maths and Science Adventure"! Krajami partnerskimi są: Polska - koordynator, Finlandia, Cypr, Portugalia, Bułgaria oraz Węgry. Językiem projektu jest język angielski. Informacje na temat planowanych i aktualnych działań bedą pojawiały się na bieżąco na stronie internetowej szkoły. Zapraszam uczniów do udziału w projekcie. |